ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Zvonuri despre un model nou Yamaha XSR300, bazat pe celebrul RD350


Zvonuri despre un model nou Yamaha XSR300, bazat pe celebrul RD350
  03.01.2017

Despre publicatia japoneza de specialitate YoungMachine s-a mai scris si in trecut aici, jurnalistii bazandu-se de cele mai multe ori pe date ce s-au dovedit pana la urma exacte (mai mult ca sigur ca avand surse in interiorul producatorilor majori) atunci cand anuntau modele noi sau informatii despre acestea.

Yamaha XSR300 Magazine

Iata ca din paginile publicatiei razbate un nou zvon, despre planurile privind un model nou XSR300, in fapt o reinterpretare moderna a modelului retro RD350, un model popular in trecut si binevenit in categoria actuala “Sport Heritage”. Astfel, Yamaha se va apuca de treaba si va construi o versiune 300cc si una 250cc (pentru piata asiatica, mai mult ca sigur) a modelului RD350 din trecut.

RD350 a fost o motocicleta sport produsa intre 1973 si 1975, care se baza pe un motor de 347cc parallel-twin racit cu aer, in doi timpi, ce dezvolta 39 cp si o viteza maxima de 169 km/h, cu sase viteze, ce functiona pe baza de “Autolube”, amestec de ulei si benzina. In India a fost primul model sport construit (in 1983) si a continuat sa fie produs pana in 1990. In prezent beneficiaza de un statut de model cult, in principal consacrat de mai multe cluburi RD.

Yamaha XSR300 side view

In principiu, trecerea de la un model “Sport Heritage” la unul XSR300 ar trimite negresit cu gandul la modele pentru pietele emergente din Asia si America de Sud, insa lucrurile s-au cam schimbat in ultima vreme in privinta preferintelor pentru cilindree. Evident, pe astfel de piete, un astfel de model Yamaha ar avea un succes sigur. Doar ca se intampla reasezari in trendul pietelor vestice, iar de aceea japonezii de la YoungMachine avanseaza doua motorizari, de 300 si 250.

Pana una, alta, se zvoneste ca motorizarea noului XSR300 se va baza pe motorul si sasiul modelului MT-03, adica undeva la 45 cp, patru valve, cu un singur cilindru, fata de versiunea originala in doi cilindri paraleli si un cuplu mai mic). Iar de la fratele mai mare, XSR900 s-ar putea sa mosteneasca multe din aspectele de imagine, insa in asa fel incat sa se pastreze totusi infatisarea originala a unui RD350.  

Yamaha XSR300 Cover Photo
 

Modelul se asteapta sa faca parte din lineup-ul 2018, cu un pret aproximativ situat in jurul a 5.000 de euro pentru pietele vestice, insa reprezinta niste estimari timpurii. Probabil ca in saloanele de toamna se va putea admira formatul final si la inceputul anului viitor va putea fi deja achizitionat din showroom-urile distribuitorilor.

Tag-uri

motociclete, yamaha,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate