ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

La plimbare cu Yamaha X-MAX 400


La plimbare cu Yamaha X-MAX 400
  16.03.2018

Yamaha este fara doar si poate un pionier pe segmentul de scutere maxi, primul model TMAX fiind lansat in 2001. De atunci si pana acum, oferta a cunoscut o crestere exponentiala si maxi-scuterele pot fi vazute la ora actuala in numar mare in numeroase orase europene. Producatorul japonez se mentine in varf, gratie calitatii premium, fiabilitatii si unei intuitii aparte care ii permite sa prezica incotro se indreapta piata, venind in intampinarea clientilor exigenti cu modele sofisticate.

Noua generatie de scutere XMAX 400 sunt mai confortabile si agile, beneficiind de un aer dinamic, sportiv care le permite sa fie performante atat in mediul urban, cat si in afara lui.  Gama a fost initial lansata in 2013 si a propus o cale de mijloc intre rivala TMAX 530 si XMAX 300. 

In comparatie cu scuterul TMAX care se bazeaza pe un motor dispus central, XMAX 400 dispune de o unitate montata pe bratul oscilant, asa cum vedem de obicei la modelele de capacitati mai mici. 

La plimbare cu Yamaha X-MAX 400 - yamaha

Exista atat avantaje, cat si dezavantaje. De exemplu, spatiul generos de depozitare pentru doua casti de protectie full-face. Inginerii Yamaha au recurs in 2013 la mutarea bateriei si a rezervorului de combustibil in fata.

Modelul cu EURO4 este surprinzator de puternic, cu un cuplu care atinge un maxim de 26.6 lbft la 6000 rpm. Accelerația este netedă și liniară, până la viteze de până la 70 km / h sau 6.500 rpm, în cazul în care se observa în mod evident, înaintea vârfului de putere revendicat de 7.000 rpm.

Acceleratia este lina si liniara pana la viteze in jur de 70 km/h sau 6500 rpm, iar inaintea varfului de putere revendicat la 7000 rpm incepe sa descreasca.

Yamaha pretinde o economie de combustibil de 67,6mpg, care poate fi imbunatatita la 69,2mpg (conform pilotilor care au testat modelul X-MAX 400) dupa o plimbare blandă pe sosea. In schimb, eficienta poate scadea putin dupa cateva sprinturi pe autostrada.

Manevrabilitate – la rularea pe carosabil, modelul de scuter Yamaha X-Max 400 se simte agil si usor multumita reducerii greutatii cu 5 kg. Este facil de directionat, inclusiv la viteze mici, aspect ce poate fi considerat un avantaj.

Seria de elemente reglabile, ca de pilda ghidonul, protectia anti-vant si suspensia spate, permite pilotului sa personalizeze modelul XMAX 400 in functie de stilul propriu de conducere. Acest lucru inseamna ca o data ce descoperiti setarea ideala, scuterul Yamaha va deveni un partener de nedespartit. Suportul lombar poate astfel fi ajustat cand in saua confortabila si modern captusita se afla un rider de statura mai scunda. Reglarea scutului nu este, insa, o treaba usoara pentru ca necesita unelte. Poate data viitoare inginerii Yamaha se vor gandi sa creeze un scut care poate fi instant coborat, de exemplu la intrarea in oras pentru o vizibilitate imbunatatita.

La capitolul suspensii, XMAX a fost optimizat cu furca telescopica (similara cu cele de motociclete) pe fata si suspensie cu cursa lunga pe spate cu reglare prealabila. Rezultatul este o calatorie stabila, agreabila.

Pe fata este montata frana cu discuri gemene 267mm si in spate, frana cu un singur disc 267mm.

Sistemul ABS standard, discret, inspira incredere la rularea pe suprafete alunecoase, gratie anvelopelor performante. Este disponibila, de asemenea, o frana de parcare activata de o parghie simpla, care fixeaza scuterul la stationare.

In rest, ar fi numai cuvinte de lauda legate de functionalitati si, nu in ultimul rand, cu privire la design. Per ansamblu, scuterul Yamaha X-MAX 400 nu este doar unul performant pentru clasa din care face parte, ci si unul deosebit de atractiv, cu un look care emana un spirit dinamic si un vibe bun. Modelul este disponibil pe albastru, negru, gri. 

 

La plimbare cu Yamaha X-MAX 400 - yamaha x-max 400La plimbare cu Yamaha X-MAX 400 - scuterLa plimbare cu Yamaha X-MAX 400 - scuter

Tag-uri

scuter, yamaha, yamaha x-max 400,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate