ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Victory se reintoarce in competitiile anului 2016 - surse


Victory se reintoarce in competitiile anului 2016 - surse
  16.03.2016

Potrivit celor de la MCNews.com, Victory intentioneaza sa participe din nou la faimoasa cursa din Colorado, Pikes Peak International Hill Climb din acest an, cu o versiune modificata a nu mai putin celebrului Project 156, in fapt o motocicleta de curse pregatita anul trecut special pentru aceasta competitie.


Victory se reintoarce in competitiile anului 2016 - surse - Victory

In mod oficial Victory a refuzat sa confirme participarea (la acest moment) in cadrul solicitantei curse, insa jurnalistii de la MCNews.com se bazeaza pe anumite surse din interior, care au oferit informatia, alaturi de confirmarea unei modificari ceva mai radicale a Project 156 in vederea inscrierii in competitie. Ceea ce e si mai interesant, sursele confirma ca o varianta adaptata strazii a Project 156 va intra curand in productie.


Victory se reintoarce in competitiile anului 2016 - surse - electrica

Totodata, jurnalistii au mai obtinut si informatia potrivit careia si anul acesta Victory va fi prezenta in competitia dura din Isle of Man TT, cu al lor model electric Victory Empulse RR, de asemenea modificat, in fapt o versiune cu o baterie mai puternica si durabila.

Se pare ca totul face parte dintr-un plan general al companiei-mama Polaris Industries, care ar urmari transformarea brand-ului Victory intr-unul mult mai sportiv, focusat pe “American Performance”, in timp ce “fratele” Indian va ramane tributar segmentului “heritage” al pietii, adica acelui segment cu modele de motociclete retro in stil american.

Victory se reintoarce in competitiile anului 2016 - surse - Project 156

Project 156 a fost primul hint al noii directii sportive, de competitie a Victory, desi multa lume nu dadea crezare aparentelor, considerand ca a fost o toana de moment, o testare sau raspunsul la o provocare. Iata ca reconfirmarea participarii in competitia Pikes Peak, intr-o editie centenara a acesteia, vine sa dea raspunsul categoric cu privire la noua tendinta, daca intre timp nu ne-am convins fie si din lansarea recenta a modelului Victory Octane. Model care deja a participat la stabilirea unui record absolut cu privire la cel mai lung burnout, in urma cu o saptamana.


Victory se reintoarce in competitiile anului 2016 - surse - Ducati

“Project 156 ramane foarte important pentru Victory si nu numai ca vrem victoria in clasa sa, la Pikes Peak, dar intentionam inca sa realizam o motocicleta de productie cu nivele similare de performanta si care sa vizeze soselele, in viitorul apropiat”, a declarat unul dintre insider-ii de care vorbeau cei de la MCN.com.


Insusi site-ul oficial Pikes Peak, recent updatat confirma participarea Victory in editia 2016: “Victory Racing se va reintoarce in competitie, pentru al doilea an consecutiv, cu al sau prototip Project 156, construit cu ajutorul Roland Sand Design, pilotat de campionul din 2014 la categoria Heavyweight, Jeremy Toye. Victory va participa de asemenea in Electric Motorcycle Class cu un prototip electric pilotat de editorul publicatiei Cycle World’s Road Don Canet”. Nu stim insa daca va fi vorba, in acest din urma caz, de Victory Empulse RR sau de un alt prototip.
Victory se reintoarce in competitiile anului 2016 - surse - XDiavel

Asa cum mentionam, in timp ce Indian fost lasat sa se rafuiasca in continuare cu Harley-Davidson, Victory a fost orientat spre segmentul tanar, interesat de performanta, tributar mantrei “Modern American Muscle”, iar primul specimen din noua era Victory a fost cruiser-ul de 1200cc si 105 cp Octane. Prin forma sa sportiva si impresionanta, atipica segmentului sau, reuseste sa bata dincolo de ocean, in Europa, cumva ca riposta la cruiser-ul italian Ducati XDiavel, realizat sa faca “necazuri” pe piata americana.

Insa Octane a fost buzduganul performantei aruncat de Victory, care are nevoie acum de un model cu mai multa putere si un cuplu mai mare decat ofera motorul V-twin al Octane, iar acesta nu poate fi decat un model derivat din Project 156. Motorul V-Twin al modelului Octane provine, de fapt, din cel al Project 156, insa acesta la origine dezvolta peste 150 cp, fiind construit de Victory, inainte de a construi Roland Sands motocicleta in jurul sau. Sands si echipa sa au folosit parti ca bascula si suspensia unui Ducati Panigale 899, fiind presati de timp. In versiunea din 2016, lucrurile se vor schimba si Victory, cu mai mult timp la dispozitie, vor realiza componentele strict in-house. Dublu-avantaj, adica un Project 156 mai competitiv si o experienta ce va fi utila in realizarea modelelor de productie.

In consecinta, ramane sa asteptam desfasurarea ostilitatilor, in care suntem desigur interesati de evolutia Victory din acest an, in competitiile in care s-a inscris, dar mai ales in noua tendinta a companiei in privinta modelelor sportive performante, pe care le speram cat mai curand in productie si apoi in showroom-uri.

Tag-uri

motocicleta victory, motociclete,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate