ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Sea-Doo BRP a prezentat lineup-ul 2017 de skijet-uri: un model Spark nou, un motor nou, printre noutati


Sea-Doo BRP a prezentat lineup-ul 2017 de skijet-uri: un model Spark nou, un motor nou, printre noutati
  17.08.2016

Chiar daca subiectul principal al intrunirii dealerilor BRP din 16 august, din Orlando, Florida, SUA a fost noul side-by-side sportiv 2017 Maverick X3 Turbo, compania canadiana si-a prezentat, prin pupilul sau Sea-Doo noua flotila 2017 de skijet-uri. Avand in vedere multiplele inovatii din ultimii ani – gama Spark pentru bugete limitate, noile modele de motoare ACE low si high-end, precum si introducerea materialului ultra-usor PolyTec in corpul ambarcatiunilor – era inevitabil ca Sea-Doo sa nu extinda tehnologiile inovatoare la si mai multe modele.

Sea-Doo BRP a prezentat lineup-ul 2017 de skijet-uri: un model Spark nou, un motor nou, printre noutati - Spark

Judecand dupa ce a fost dezvaluit ieri, in Orlando, se pare ca vremea extinderii a venit. Sea-Doo si-a prezentat noul motor ACE din clasa medie, o extindere a motorului 900 HO ACE, o extindere a folosirii materialului PolyTec la alte modele, dar si un model nou-nout de acrobatii Spark, ceea ce rezumat, inseamna ca in 2017 Sea-Doo se va concentra cel mai mult pe trei aspecte: distractie, accesibilitate si performanta.

De la introducerea sa in 2014, gama Spark a fost un mare si incontestabil succes, iar cum la retetele de succes nu se umbla decat cu precautie, accentul lineup-ului 2017 s-a pus pe aceasta gama. Schemele de culori propuse pentru 2016 au inregistrat un mare succes, fiind deja foarte populare intre amatorii de skijeturi, deci nu s-a umblat la aceste culori vivante si electrice: Blueberry, Key Lime, Chilli Pepper, Pineapple si Vanilla). Preturile? Extrem de interesante si tentante, astfel ca si in 2017 vor fi cele mai accesibile PWC-uri (personal watercraft) de pe piata. Se pastreaza, de asemenea, configuratia pentru doua si trei locuri, dar si optiunile de 60 cp sau 90 cp, cu motoarele Rotax ACE 900 HO.

Sea-Doo BRP a prezentat lineup-ul 2017 de skijet-uri: un model Spark nou, un motor nou, printre noutati - PWC

Numai ca in gama Spark se distinge un nou venit: noul Spark Trixx, un model relativ excentric. Si pentru ca vorbim despre un model nou, BRP aduce cateva noi inovatii: un ghidon reglabil pe verticala, stabilizatoare ajustabile, sistem de asieta variabil (Variable Trim System - VTS), care permite ridicarea skijetului aproape pe verticala sau afundarea in apa, in vederea acrobatiilor. Ghidonul reglabil e realizat din aluminiu si ofera pilotului un mai mare control asupra ambarcatiunii. Stabilizatoarele laterale promit o pozitie buna si stabila, chiar cand se fac viraje scurte si acrobatii. Sistemul VTS dubleaza practic posibilitatea de a calari suprafata apei, oferind inclusiv o pozitie verticala a ambarcatiunii, cu prova in aer, inca de la prima accelerare. Ceea ce e interesant e ca Spark Trixx ofera la fel de bine posibilitatea de a face trucuri (tricks/trixx) si unui utilizator mai putin experimentat, dar si unuia foarte versat, demonstrand ca e un skijet extrem de manevrabil. Mai trebuie mentionat ca e un model de doua locuri, cu un motor Rotax ACE 900 HO, de 60 cp, dotat tot cu materialul super-usor si care beneficiaza de o schema exclusiva de culori Candy Blue & Pepper Chili si o schema grafica ce va scoate in evidenta proprietarul inca de la aparitia pe plaja.

Sea-Doo BRP a prezentat lineup-ul 2017 de skijet-uri: un model Spark nou, un motor nou, printre noutati - Rotax

In general, dotarile unor modele dintr-o gama superioara sunt mostenite de la un lineup la altul si in gama inferioara, insa iata ca lineup-ul 2017 Sea-Doo ne arata ca este posibil si invers. Astfel, materialul usor PolyTec ce a dotat skijet-urile gamei Spark, “urca” acum spre o alta gama. Sau se poate spune ca invers, avand in vedere ca familia GTI devine din 2017 si mai ieftina si mai eficienta din punctul de vedere al consumului. Asadar, PolyTec va contribui la o scadere in greutate a intregii familii GTI, ceea ce corelativ va duce la cresterea performantelor. Si asta in conditiile in care modelele familiei vor deveni si mai accesibile ca pret, si mai econoame in consum. GTI continua sa fie dotate cu generatia a doua iBR (Intelligent Brake & Reverse), menita sa stopeze mult mai repede si pe o distanta mai scurta, alaturi de o rulare intuitiva inainte si de pornire neutra sau manevrare cu spatele. Gama recreationala GTI va veni cu optiunile de culori specifice materialului usor PolyTec, adica Sunrise Orange, Manta Green, Orange Crush, classic Black, Jet Metallic Black sau Deep Pewter Satin.

Sea-Doo BRP a prezentat lineup-ul 2017 de skijet-uri: un model Spark nou, un motor nou, printre noutati - Trixx

Cu sistemul ACE (Advanced Combustion Efficiency) motoarele din intreaga gama Sea-Doo aveau acoperite variantele joase si variantele mari, asa ca aparitia unui nou motor, ce va intra in gamele sportive medii, luxury sau de tractiune se impunea. Noul Rotax 1500 HO ACE isi face debutul acum.

Sea-Doo BRP a prezentat lineup-ul 2017 de skijet-uri: un model Spark nou, un motor nou, printre noutati - Rotax

Ce s-ar mai putea spune despre lineup-ul 2017 Sea-Doo? Intr-un mod deloc familiar, fata de anii trecuti, acest lineup a fost mult mai secretizat si anuntat mai din timp, insa pe de alta parte s-a vorbit de nesfarsite sesiuni de testari prealabile.

Sea-Doo BRP a prezentat lineup-ul 2017 de skijet-uri: un model Spark nou, un motor nou, printre noutati - Trixx

Tag-uri

skijet sea doo spark, sea doo, skijet, sea doo spark,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate