ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Sea-Doo BRP aduce in 2016 trei modele cu motor Rotax de 300 cp!


Sea-Doo BRP aduce in 2016 trei modele cu motor Rotax de 300 cp!
  18.02.2016

Cand vine vorba de BRP si toate diviziile sale, instinctiv te intrebi ce inovatii au mai adus in domeniile si industria in care activeaza si care e noul nivel al performantei si al calitatii. In privinta diviziei care se ocupa de skijeturi (denumite si personal watercraft – pwc), doua sunt preocuparile majore ale Sea-Doo pentru anul 2016: realizarea unui skijet cat mai accesibil tuturor, fara nici un rabat la performanta si calitate, fiind vorba de gama Spark si realizarea unei serii de skijet-uri extrem de performante, fiind dotate cu un motor de peste 300 cp.

Sea-Doo BRP aduce in 2016 trei modele cu motor Rotax de 300 cp! - 1530

Deoarece cunoscatorii sunt deja familiarizati cu gama Spark si noutatile pentru lineup-ul 2016 le vom discuta cu alta ocazie, ne vom opri asupra modelelor Sea-Doo BRP care au fost dotate cu absolut noul motor Rotax 1630 ACE, capabil sa dezvolte fantastica putere de 300 cp. Iar aceste modele sunt in numar de trei: 2016 Sea-Doo RXT-X 300, RXP-X 300 si GTX Limited 300, adica doua modele apartinand clasei Performance si unul clasei Luxury, dupa cum producatorul le-a clasificat (avand in vedere ca in acest domeniu nu exista o clasificare unica si riguroasa).

Inainte de toate, ce trebuie stiut despre modelele de 300 cp? In primul rand, sunt cele mai puternice modele de fabrica existente la ora actuala pe piata, cel putin pe hartie. Rivalii de la Kawasaki au o serie numita 310, dar care in specificatii modelele apar cu motoare de 296 cp; in presa de specialitate si in randul utilizatorilor inveterati, se vorbeste ca puterea dezvoltata e mult mai mare, inspre indicele numeric al seriei. In al doilea rand, ceea ce face modelele 300 Sea-Doo cele mai performante de pe piata nu se datoreaza exclusiv noului Rotax, ci intregului ansamblu, caci dotarea lor cu o serie de sisteme, design-ul si ergonomia au un rol determinant in aprecierea generala.


Sea-Doo BRP aduce in 2016 trei modele cu motor Rotax de 300 cp! - Sea-Doo

Motorul Rotax 1630 ACE (Advanced Combustion Efficency) reprezinta o bijuterie tehnologica, fara indoiala. Impingand pe locul doi motorul Rotax 1530 care dota modelele Sea Doo 260 de pana acum, dar si de acum incolo, noul motor aduce un plus in dimensiune, putere si rapiditate, adica e cu 9% mai mare, cu 15% mai puternic si ajunge la viteza maxima mult mai rapid, exploziv de-a dreptul. Rotax 1530 asigura o viteza maxima de top de 62-65 de noduri (aprox. 115-120 km/h), noul Rotax 1630 nu va fi mai rapid, dar va ajunge mai rapid la aceasta viteza. Si mai are un avantaj, in zona de mijloc puterea va fi mai mare, datorita unui cuplu aditional marit, ceea ce transforma raidurile pe valuri in ceva mult mai intens, decat rapid.


Sea-Doo BRP aduce in 2016 trei modele cu motor Rotax de 300 cp! - Rotax

De asemenea, un nou supercharger va trudi in oferirea exploziei necesare, prin niste pale care se vor roti mult mai repede decat pe motorul 1530. Ventilatorul interior a fost de asemnea marit si asigura un transfer de aer mai consistent si mai rapid, pe langa faptul ca acum este din aluminiu, in vederea evitarii coroziunii si oxidarii premature, una dintre marile probleme ale pwc-urilor, in general. Cilindrii motorului au fost inveliti cu un strat protector cu menirea reducerii frecarii si cresterea transferului termic.

O asemnea putere, insa, vine si cu un consum pe masura. Atunci cand modelele Sea-Doo 300 sunt pilotate in viteza, pe o intindere linistita, la 120 km/h, bestiile digera cam 94 de litri pe ora, sete pe care la capacitatea de 60 l a rezervorului, l-ar goli in putin peste o jumatate de ora. Insa marele castig ar fi ca ar fi una dintre cele mai pline de adrenalina jumatati de ora din existenta multor amatori de sporturi nautice.


Sea-Doo BRP aduce in 2016 trei modele cu motor Rotax de 300 cp! - skijet

Puterea mai mare a pwc-urilor Sea-Doo 300 trebuie sa fie compensata de un sistem de franare mult mai eficient, de aceea in 2016, gratie acestor modele, apare si a doua generatie a sistemului de franare iBR. Ce spuneti daca oricum cel mai performant sistem de franare din industrie era lider incontestabil, iar aceasta generatie noua ii asigura o franare cu 20% mai rapida?? Acum intelegeti de ce am spus mai sus ca e vorba de o experienta mai degraba intensa, decat una rapida?

O alta noutate implementata in modelele 2016 Sea-Doo 300 ar fi ca manerele ghidonului au de acum niste sprijinitoare pentru palma mult mai ergonomice, menite sa intarzie instalarea oboselii si amortirii mainilor in desfasurarea ostilitatilor. De asemenea, saua modelelor a fost reproiectata, avand caracteristici ergonomice mult mai ridicate, pozitia pilotului aducand, de asemenea, instaurarea mult mai tarzie a surmenajului.


Sea-Doo BRP aduce in 2016 trei modele cu motor Rotax de 300 cp! - Sea-Doo

Toate aceste trei modele, 2016 Sea-Doo RXT-X 300, 2016 Sea-Doo RXP-X 300 si 2016 Sea-Doo GTX Limited 300, alaturi de alte modele din lineup-ul 2016 Sea-Doo pot fi gasite in oferta ATVROM. Contactati-ne pentru detalii si informatii!!

Tag-uri

skijet sea doo , skijet, brp,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate