ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Scuterul entry-level 2015 Yamaha NMAX 125 ataca piata supraaglomerata cu atuul consumului redus


Scuterul entry-level 2015 Yamaha NMAX 125 ataca piata supraaglomerata cu atuul consumului redus
  14.05.2015

Yamaha tocmai se pregateste de lansarea noului sau model de scuter, de tip entry-level si pentru oras cu o infatisare sportiva si linii stilate, dar si model de nadejde pentru un consum economic substantial. 2015 Yamaha NMAX 125 se alatura unei piete destul de aglomerate pe segmentul 125, parte importanta a acesteia aprovizionata chiar de Yamaha, cu modelele sale XMAX, Cygnus, BW, Xenter sau chiar D’elight.

Numai ca in cazul NMAX 125, Yamaha vrea sa puncteze cu un model entry-level, extrem de usor manevrabil si cu un consum excelent: 1 litru de combustibil la aproape 50 km, deci pe scurt, un 2 la suta foarte rentabil pentru orice utilizator, mai ales in vremuri austere.

Ca infatisare, in mod evident avem de-a face cu carena aerodinamica in forma de bumerang, specifica modelelor din linia MAX, in plus este cu aproape 40 de kg mai usoara decat 2015 Yamaha XMAX 125 si aproximativ 20 kg mai usoara decat modelul D'elight de 114cc, cantarind numai 127 kg net, gratie si unui sasiu foarte usor. Pozitia ridicata a seii arata a fi foarte confortabila, iar spatiul de depozitare de sub sa pare a fi foarte incapator, o casca are loc linistit, langa alte obiecte mici, ca idee. In acelasi timp, inaltimea seii creeaza un compromis ideal pentru utilizatorii de diferite talii (incluzand si eventualii pasageri).

Noul motor in patru timpi, SOHC a fost proiectat pentru o maxima eficienta si cilindrul cu patru supape beneficiaza de un invelis low-friction realizat prin tehnologia “Blue Core”, foarte apreciata atat in privinta rezistentei scazuta la frecare, cat si in privinta protectiei mediului prin reducerea emisiilor.  Noul sistem de punere in miscare a supapelor (VVA) asigura alaturi de tehnologia Blue Coreo aceelerare progresiva lineara, fara salturi, in special in timpul rularii medii.

NMAX este dotat standard cu ABS, amortizoare duble pe spate, o incastrare in cauciuc a motorului, pentru o mai buna absorbtie a socurilor, dar si faruri cu LED-uri. Rotile de 13 inci ale NMAX reprezinta probabil cel mai inspirat compromis intre agilitate in traficul urban si stabilitate pe sosele. Prin comparatie, Yamaha XMAX 125 beneficiaza de roti de 14 inci – fata si 15 inci – spate.

Yamaha a anuntat disponibilitatea modelului de scuter entry-level 2015 Yamaha NMAX125 in cursul lunii iunii, variantele de culori disponibile deocamdata fiind rosu, argintiu, negru si alb (Power Red, Frozen Titanium si Milky White), insa despre pret inca nimic. Ramane de vazut in ce masura vanzarile vor fi influentate de consumul foarte redus, coroborat cu dotarile performante pentru un scuter si cum isi va face loc intr-un segment foarte aglomerat, in care deja afluenta de modele duce la canibalizare, mai ales in interiorul aceluiasi brand.


Scuterul entry-level 2015 Yamaha NMAX 125 ataca piata supraaglomerata cu atuul consumului redus - 125cc

Tag-uri

scuter, scutere, yamaha,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate