ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Rossi, 6000 de puncte dupa raliul de la Brno


Rossi, 6000 de puncte dupa raliul de la Brno
  06.08.2018

Desi prestatia de pe circuitul ceh nu i-a adus un loc pe podium, „Doctorul” a devenit in schimb primul rider care atinge 6000 de puncte in cariera.

Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP) a avut parte de un start bun in prima parte a cursei, inainte ca Andrea Dovizioso (Ducati Team), Marc Marquez (Repsol Honda Team) si Jorge Lorenzo (Ducati Team) sa profite de momentul oportun pentru a-l depasi intr-o lupta stransa pentru Marele Premiu de la Brno si in fata a 140 000 de fani.

 

Rossifiumi a trecut de linia de finish al patrulea, reusind sa il tina la distanta pe rivalul britanic Crutchlow.

Italianul a declarat urmatoarele: „Am facut un prim tur bun si la inceput m-am mentinut pe pozitie, dar problema a fost ca nu am fost suficient de rapid pentru a lupta cu Dovizioso si Marquez; Lorenzo a facut o cursa foarte buna, el a fost rapid si la sesiunea de libera practica”.

„Este dezamagitor pentru ca mi-am dorit sa urc pe podium, insa din pacate nu am fost suficient de rapid. In final am iesit victorios din duelul cu Cal, l-am depasit in cele din urma si am fost capabil sa recuperez un loc, dar asta nu m-a calificat pentru podium”, a mai afirmat riderul din Tavullia care concureaza la bordul modelului de motocicleta YZR-M1.

De noua ori campion mondial, Rossi este singurul rider din top 6 care a optat pentru o anvelopa fata cu compus mediu: „Am decis sa folosesc cauciucul mediu deoarece este extrem de dificil sa il utilizez pe cel cu compus dur pe Yamaha. Anvelopa fata a fost ok, am pierdut mai mult din acceleratie decat in mod normal, in special dupa cateva ture. Baietii din top 3 au parte d eo acceleratie mai buna, asa ca acesta a fost avantajul lor”.

In afara de planul de a lucra la acceleratie la testul de luni, pilotul italian a precizat de asemenea ca Yamaha are de lucrat asupra unor „mici detalii” inainte de a se indrepta spre „unul dintre cele mai dure circuite” pentru ei, si anume Red Bull Ring.

Rossi se mentine al doilea in ierarhia generala, cu 49 de puncte in spatele lui Marquez dupa GP-ul din Cehia.

In alta ordine de idei, Dovizioso s-a afirmat in fata liderului Marquez si a colegului de echipa Lorenzo. Cei trei au urcat pe podium dupa un raliu foarte tactic, DesmoDovi realizand cel mai rapid lap in turul final. Pol Espargaro a ratat cursa dupa accidentarea de la warm-up, iar Morbidelli s-a reintors in joc dupa fractura de la mana stanga suferita pe circuitul de la Assen, in timp ce Bradl si Guintoli au concurat ca rideri wild-card.

 

Rezultate dupa raliul de motociclism viteza de la Brno 

Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP18) 41m 7.728s
Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (GP18) 41m 7.906s
Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 41m 8.096s
Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 41m 10.630s
Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 41m 10.686s
Danilo Petrucci ITA Pramac Ducati (GP18) 41m 11.496s
Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 41m 13.887s
Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 41m 15.207s
Alvaro Bautista ESP Angel Nieto Team (GP17) 41m 15.303s
Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 41m 16.054s
Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 41m 16.381s
Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP17) 41m 24.277s
Franco Morbidelli ITA EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 41m 27.331s
Hafizh Syahrin MAL Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 41m 29.109s
Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 41m 30.887s
Thomas Luthi SWI EG 0,0 Marc VDS (RC213V)* 41m 35.401s
Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V)* 41m 36.039s
Karel Abraham CZE Angel Nieto Team (GP16) 41m 48.900s
Sylvain Guintoli FRA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 41m 50.139s
Xavier Simeon ESP Reale Avintia (GP16)* 41m 58.669s
Tito Rabat ESP Reale Avintia (GP17) DNF
Scott Redding GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP) DNF
Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) DNF
Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) DNF
Stefan Bradl GER HRC Honda Team (RC213V) DNF

Tag-uri

motogp, competitie, motociclete,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate