ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Pierre Terblanche se desparte de un Royal Enfield cu vanzari tot mai bune


Pierre Terblanche se desparte de un Royal Enfield cu vanzari tot mai bune
  02.08.2016

Atunci cand Siddhartha Lal, director general si CEO al Eicher Motors, detinatorii Royal Enfield a anuntat asa-numita ofensiva de cucerire a pietei mondiale de motociclete (segmentul mediu), erau enumerate o serie de atuuri in sprijinul acestei ofensive. Astfel, acum un an si ceva, doi in urma, cand se vorbea despre aceasta ofensiva, urma sa fie lansat modelul adventure Himalayan, au fost anuntate doua noi motoare ca baza pentru o serie intreaga de modele viitoare, deschiderea unei  fabrici si a unui centru de dezvoltare in Leicestershire, Marea Britanie, plus cateva “achizitii” de marca in randul specialistilor. 

Cel mai proeminent nume dintre acesti specialisti a fost, fara indoiala, sud-africanul Pierre Terblanche, un nume de calibru foarte greu, “vinovat” de desenarea si proiectarea mai multor modele Ducati, inclusiv al ultimului model Confederate. In echipa de planificare si strategie figura un alt nume greu, fostul project manager de la Triumph, Simon Warburton, printre altii.

Pierre Terblanche se desparte de un Royal Enfield cu vanzari tot mai bune - Royal Enfield

De cateva zile circula o stire potrivit careia Terblanche ar fi parasit compania din Chennai, Royal Enfield, fara sa fie insa insotita si de vreun comunicat oficial de vreo parte sau alta si nici nu se precizeaza din ce motive s-ar fi produs ruptura dintre sud-african si Royal Enfield.

Terblanche, care reprezinta un nume foarte cunoscut pe plan mondial intre designerii de succes din industria moto, se alaturase Royal Enfield din noiembrie 2014, unde ocupa functia de director de design si lucra in birourile companiei din Marea Britanie. In varsta de 60 de ani, Pierre Terblanche s-a nascut in Africa de Sud si a absolvit cursurile Royal College of Art din Londra, unde a si obtinut masteratul in Transport Design. A urmat o cariera interesanta si bogata, lucrand pentru o vreme intr-un studiou de design din Dusseldorf, Germania, pentru concernul Volkswagen, ca sa se indrepte rapid catre marea sa pasiune: designul motocicletelor, un subiect foarte apropiat de inima sa.

Ulterior a lucrat la Cagiva Research Centre cu marele designer italian Massimo Tamburini, “vinovat” de o lunga lista de modele MV Agusta, Ducati si Cagiva. Avand mana libera, sub indrumarea lui Tamburini, a proiectat designul multor modele populare, inclusiv Ducati Multistrada (prezentat in premiera in 2001), HyperMotard (infatisat prima oara la EICMA 2005), X132 Hellcat Speedster (prezentat in 2014) si bineinteles, MH900e. Inainte de a ajunge la Royal Enfield, a mai lucrat la designul unor modele Moto Guzzi, Norton Motorcycles, sau Confederate Motorcycles din SUA, ca producatori majori.

Pierre Terblanche se desparte de un Royal Enfield cu vanzari tot mai bune - Moto Guzzi

Se asteapta ca in zilele urmatoare sa apara mai multe detalii despre acest divort, ceva pozitii oficiale, ale Royal Enfield si ale lui Terblanche, fireste si motivele despartirii, dar si ce producator major din industrie ar putea sa-l inroleze pe reputatul designer.

Intre timp, Royal Enfield continua marsul sau triumfal in termeni de vanzari, publicand rapoartele aferente lunii iulie 2016 ce arata o crestere de 31% fata de luna iulie a anului trecut. Concret, compania din Chennai anunta ca in luna iulie 2016 a vandut 52.128 unitati, comparativ cu doar 39.867 vandute in iulie 2015. Exporturile au inregistrat o crestere semnificativa, de asemenea, de 40 de procente, mai exact compania exportand 1.250 de unitati, fata de 893 in a saptea luna a anului trecut.

Pierre Terblanche se desparte de un Royal Enfield cu vanzari tot mai bune - motocicleta

Siddartha Lal a acordat carandbike.com un interviu recent, in care a declarat: “Am avut un trimestru minunat. Am depasit pentru prima oara granita celor 30 de procente in cresterea vanzarilor, ceea ce inseamna enorm pentru noi, inclusiv pe plan financiar. Lucrurile se desfasoara potrivit previziunilor noastre, insa nu dorim sa ne complacem, am vrea sa ne indreptam catre piete noi, piete si mai mici, in orase mai mici, deoarece pana acum ne-am bazat pe vanzari solide in reteaua consolidata in orase mari.”

Tag-uri

motocicleta royal enfield, motociclete,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate