ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

E oficial, Ducati s-a reintors in India!


E oficial, Ducati s-a reintors in India!
  30.03.2015

La inceputul lunii februarie, o importanta publicatie din tara sud-asiatica, Autocar India, anunta intentia serioasa a constructorului italian de motociclete de a se reintoarce pe piata indiana. Publicatia consemna ca preparativele se afla in faza finala, fara insa ca vreo vorba oficiala sa vina din partea italiana.

Iata ca stirea s-a confirmat, iar Ducati este din nou in India, printr-o subsidiara a firmei-mama: Ducati India Private Limited, prin intermediul careia va distribui modelele Ducati catre trei (si nu doua, cat s-a anuntat initial) dintre cele mai mari orase ale peninsulei indiene: Mumbai, Delhi, and Gurgaon.

Asa cum scriam si noi in stirea de la inceputul lunii februarie, Ducati a luat decizia ca toate operatiunile legate de distrubutia modelelor sale sa fie realizata prin intermediul companiei mama, sa nu mai externalizeze nici un fel de procedura si operatiune, dupa neplacuta experienta cu un dealer local, Precision Motor, care prin neseriozitatea si manevrele sale frauduloase, au scos efectiv Ducati de pe piata indiana.

Cu lectia invatata si invatatul din propriile greseli, iata ca Ducati isi va gestiona toata activitatea printr-o filiala deschisa in India si spera intr-o evolutie nu neaparat surprinzatoara, cat constanta si de lunga durata.

Planul Ducati de (re)cucerire a pietii indiene cuprinde infiintarea unei uriase si solide retele de distribuitori locali, pregatiti si supervizati de catre subsidiara Ducati India Private Limited, in asa fel ca vanzarea modelelor italiene sa nu fie centrata pe cele trei mari orase initiale. Un alt punct al planului vizeaza crearea in paralel a unei retele de service after-sales, in concordanta cu ceea ce Ducati are in fiecare loc unde isi are dezvoltata un sistem serios de vanzari (in special in unele tari europene si SUA).

Ducati, stie toata lumea, se prezinta cu un lineup de exceptie, Diavel , Hypermotard , Monster , Superbike, insa constructorul italian este foarte constient ca piata indiana va insemna Scrambler, practic cel mai ieftin din lineup. Si se porneste de la ideea ca mai ieftin x mai multe unitati este intotdeauna de dorit mai mult decat mai scump x cateva unitati, daca vorbim in termeni de sales.

In plus sau mai ales, Ducati Scrambler este cel mai apropiat model de dorinta majoritara a pietii indiene: nervos, cu stil si caracter si capabil sa faca o concurenta redutabila modelelor marilor constructori, fie indieni (Bajaj, Royal Enfield, Indus, Hero etc.), fie din toata lumea (Yamaha, Suzuki, Honda, Kawasaki).

Revenirea, deci, se anunta ca fiind una cu un dublu beneficiu, atat pentru consumatorul indian, care cu aceasta ocazie are la dispozitie o gama larga de motociclete de inalta tehnologie si performanta, cat si pentru constructorul italian, care a inteles ca trebuie sa fie prezent pe o piata imensa, alaturi de pietele din China, Japonia, Statele Unite, ca sa existe cu adevarat, cum se spune.

Tag-uri

motocicleta ducati,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate