ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

BRP a lansat lineup-ul 2018 de snowmobile Lynx, un lineup aniversar


BRP a lansat lineup-ul 2018 de snowmobile Lynx, un lineup aniversar
  20.03.2017

La finele saptamanii trecute, BRP a lansat in Finlanda, la Rovaniemi lineup-ul 2018 de snowmobile Lynx, marcand o borna importanta aniversara pentru BRP Lynx, fiind al 50-lea lineup al brand-ului. Cu aceasta ocazie, BRP Lynx a lansat o platforma noua, Radien, care va dota modelele 2018 Lynx BoonDocker, Xtrim RE si Rave RE, noua generatie de motor Rotax 850 E-TEC, plus sistemul ultra-usor de pornire SHOT (pe care l-am intalnit si la lineup-ul 2018 Ski-Doo).

In 1962 ajungea in Finlanda primul snowmobil, adus din Canada si s-a bucurat instantaneu de un mare succes, astfel ca rapid Laponia s-a umplut de astfel de vehicule. In 1968 un fabricant local, Velsa Oy a inceput sa construiasca modelele proprii de snowmobile, denumite Lynx in Kurikka Finlanda, pentru ca in 1987, afacerea sa sa fie cumparata de BRP, iar sediul companiei a fost mutat acasa la Mos Craciun, in Rovaniemi, Laponia si de atunci sunt produse snowmobilele BRP Lynx, cu motoare Rotax si platforme similare Ski-Doo, cu diferenta ca sunt comercializate exclusiv in Europa si Rusia.

Snowmobil BRP Lynx

Noua platforma Lynx Radien a fost introdusa, dupa cum s-a mentionat, la modelele 2018 Lynx BoonDocker, Xtrim RE si Rave RE, transformandu-le in modele mult mai usoare si agile, beneficiind de inovatii precum sistemul de tunel scurt Radien DS ce va dota complet reproiectatul Lynx BoonDocker DS. “Noul design este cel mai proeminent pe acest model reproiectat complet, care arata radical si combina in mare masura puterea, stabilitatea si agilitatea”, declara Valto Ristimella, directorul comercial BRP Scandinavia.

Snowmobil BRP Lynx BoonDocker DS

Modelele care vor fi dotate cu noua platforma Radien vor fi dotate si cu noul motor 850 E-Rotax Tec in doi timpi, capabil sa dezvolte 165 cp, insa cel mai apreciat va fi raspunsul cu 30% mai rapid care livreaza instantaneu puterea. Aceasta platforma de propulsie va oferi unul dintre cele mai bune raporturi putere/greutate din intreaga industrie. Si foarte important, snowmobilele Lynx vor mentine o economie impresionanta de combustibil si ulei, comparabila cu ceea ce se gasea pe anteriorul Rotax 800R E-Tec.

Motor Snowmobil BRP Lynx BoonDocker DS

“Inca o data am avut provocarea de a regandi un snowmobile de la o foaie alba de hartie in scopul oferirii utilizatorilor a unei experiente unice pe zapada, poate cea mai buna experienta posibila”, a declarat Steve Pelletier, vice-presedinte si director regional Europe, Middle East and Africa (EMEA). “Noul motor Rotax 850 E-Tec reprezinta unul dintre cele mai dintre cele mai sofisticate motoare in doi timpi din lume, oferind o combinatie impresionanta de putere, receptivitate, economie de combustibil, iar acestea cu un pachet usor, unic si durabil. Cu caracteristicile de manevrabilitate, ergonomie si robustete ale brand-ului Lynx, sunt increzator ca aceste noi vehicule vor oferi o experienta remarcabila”.

Trickuri Snowmobil BRP Lynx BoonDocker DS

Sistemul SHOT reprezinta un sistem de repornire ultra-usor al motorului E-Tec care aduce tehnologia ultracapacitor, oferind o sarcina electrica, fara nici o baterie, prin utilizarea unei corzi de pronire. Aceasta va putea fi actionata la fiecare pornire zilnica, magnetoul si rotorul creand respectiva sarcina electrica, astfel incat se va incarca pachetul de condensatori si va necesita doar apasarea unui buton RER si motorul va porni ori de cate ori e nevoie in timpul unei curse. Acest sistem va fi mai ales pe placul utilizatorilor de snowmobile in zapada adanca, ce isi opresc deseori motoarele in cursul unei deplasari, conservandu-se energia.

Pornire Electrica Snowmobil BRP Lynx BoonDocker DS

Lynx Commander 5900, impreuna cu o colectie de echipament au fost proiectate special pentru cea de-a 50-a aniversare. “Suntem recunoscatori multor generatii de clienti fideli Lynx si de aceea ii invitam sa sarbatorim aceasta aniversare impreuna cu noi, folosind tag-ul #lynx50. Vom spune, de asemenea, si povestea de cinci decenii a Lynx intr-o serie speciala de video-uri, ce vor aparea in cursul acestui an”, a declarat Valto Ristimella.

Snowmobil Lynx Commander 5900

Chiar daca e vorba de acelasi grup de patronaj, exista diferente tehnologice notabile intre modelele 2018 Ski-Doo si 2018 Lynx, iar cea mai importanta ar fi acel nou scurt tunel de-a lungul senilei BoonDocker DS 850 E-TEC care, combinat cu un snowguard ce se “infasoara”  in jurul senilei, in loc de o aripa de protectie. Arata putin ciudat, tunelul alaturi de senila si un tubaj scurt din plastic ce se termina la suspensia spate a senilei, insa eficienta s-ar putea sa fie superioara infatisarii. Poate ca isi va face loc si pe viitoarele modele Ski-Doo, in curand.
Senile Snowmobil BoonDocker DS 850 E-TEC

 

Tag-uri

snowmobil lynx boomdocker xtrim re, snowmobil rave re, ski doo, snowmobile,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate