ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Imagini spion cu noul Royal Enfield clasa 750


Imagini spion cu noul Royal Enfield clasa 750
  21.07.2016

Acesta este noul model de 750cc parallel twin de la Royal Enfield, care a fost zarit acum ceva timp, cu multe luni inaintea lansarii oficiale. Motocicleta a mai fost vazuta in forme anterioare cand a fost transpusa pe un sasiu modificat clasa 500 dar acum este prima data cand modernul rival retro pentru Triumph Bonneville a fost vazut intr-o forma aproape de cea de productie.

Imagini spion cu noul Royal Enfield clasa 750 - motocicleta

Modelul este echipat cu ceea ce pare a fi un cadru Continental GT modificat cu sectiunea spate prelungita pentru ajustarea ampatamentului si acomodarea motorului de dimensiuni mai mari. Acest tip de inginerie este tipica pentru multi producatori pe masura ce acestia schimba lucrurile in faza de testare. Este o cale mai usoara si mai ieftina de ajustare a parametrilor de proiectare fara a fi nevoie de a o lua de la zero de fiecare data.

Cei de la Royal Enfield au refuzat sa comenteze oficial despre noua motocicleta clasa 750cc, care a fost vazuta in teste in Spania saptamana trecuta cu o echipa predominant britanica in asistenta.

Se stiu putine in termeni de detalii exacte despre motor dar se stie ca, cel mai probabil, se va situa in jurul capacitatii de 750cc si, din ce se vede in imaginile de mai sus, va fi pe carburatie mai degraba decat pe injectie. Faptul ca motocicleta nu va fi pe injectie sugereaza ca va fi gata mai intai pentru piata din India, unde reglementarile privind emisiile sunt in urma celor europene, cele mai recente - Euro 4 - fiind imposibil de atins cu carburator. Dar aceasta cale de dezvoltare este complet logica pentru Royal Enfield de vreme ce piata lor domestica este de sute de ori mai mare decat cea europeana si din restul lumii combinate.

Noua motocicleta clasa 750cc aduce primul model nou-nout de motor de la Royal Enfield din ultimele decenii si semnaleaza un nou stadiu in dezvoltarea companiei, care tinteste sa produca 500000 de motociclete pe an. Motorul obisnuit cu un cilindru a fost imbunatatit continuu, dar ahitectura sa de baza e aceeasi de decenii. Acum insa motocicletele sunt echipate cu pornire electrica, constructie unitara si injectie de combustibil iar motorizarea actuala de pe majoritatea modelelor moto este cea mai curata si moderna de la Royal Enfield. Dar noul motor parallel twin ar trebui sa ofere un avantaj net superior.

Noul model 750cc este de asemenea prima motocicleta de la centrul britanic Royal Enfield Technology Centre infiintat anul trecut, care a lucrat activ la dezvoltarea de motociclete care pot fi vandute global mai degraba decat sa serveasca doar masiva piata indiana. Parte din aceasta dezvoltare, Royal Enfield a inglobat si serviciile specialistului in constructia de cadre Harris Performace care acum este parte integrala a companiei.

Royal Enfield este o companie imensa, cu un total al vanzarilor in 2015 de peste 450000 unitati din fabrica din Chennai, India, dar CEO-ul Siddharta Lal vrea sa duca lucrurile chiar mai departe in dezvoltarea brandului.

Lal a declarat intr-un interviu: "Royal Enfield este cea mai profitabila companie de motociclete din lume in termeni de procentaje si avem o privire mai larga si gandim global de vreme ce vrem sa fim liderul mondial pe segmentul de talie mijlocie".

Planurile companiei pentru viitor includ recrutarea unor nume mari din lumea motociclismului, inclusiv fostul designer Ducati si Confederate Pierre Terblanche, fostul sef de produs de la Triumph Simon Warburton si fostii Mark Wells si Ian Wride de la Xenophya Design, impreuna cu intreaga echipa Harris Performance. Cei de la Xenophya Design au fost responsabili cu designul Royal Enfield Continental GT, precum si Triumph Daytona 675 si alte modele recente Triumph, in timp ce cei de la Harris au dezvoltat sasiul Continental. 

Lal are o atitudine ferma privind pozitionarea Royal Enfield, si anume in zona mijlocie a pietei moto prin producerea de modele numai in categoriile cuprinse intre 250 si 750cc pentru "cel putin urmatorii 5 ani". Lal vrea ca Enfield sa fie reprezentantul conceptului de motociclete "frumoase, stilate dar accesibile" si sa ramana fidel istoriei brandului.

Conform speculatiilor, ne asteptam sa vedem o versiune de productie a noii motociclete clasa 750cc pana la sfarsitul anului 2017 si o disponibilitate de cumparare pana in 2018. Vom reveni cu mai multe informatii si va vom tine la curent.

Tag-uri

motocicleta royal enfield, motociclete,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate