ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Can-Am Ryker 2019 promite sa fie un succes


Can-Am Ryker 2019 promite sa fie un succes
  19.10.2018

După succesul răsunător al proiectului care vizează skijeturile Sea-Doo Spark, producătorul BRP a intrat în atenție prin lansarea unui nou vehicul cu trei roți. Roadster-ul entry-level Ryker îi va determina pe cei care cred  aceste modele cu design special sunt motociclete,  se gândească de două ori. Singura așteptare pe care trebuie  o aveți de la noul Can-Am Ryker este o doză sănătoasă de distracție!
 
Vehiculele Can-Am Ryker utilizează sistemul D.E.S.S. (Digitally Encoded Security System) prezent și pe alte modele de pe segmentul powersports proiectate de BRP, cum ar fi snowmobilele Ski-Doo și skijeturile Sea-Doo. 
 
Modelul Ryker 900 se remarcă printr-o schemă de culoare care transmite dinamism prin combinația inedită de roșu cu negru și galben. Bineînțelesla fel ca modelele de roadstere Can-Am Spyderși noul Ryker permite personalizarea în funcție de preferințele pilotului. 
 
 
 
Realitatea este  nu toată lumea este atrasă de ideea de a se deplasa pe două roțiînsă cert este  foarte mulți se entuziasmează la gândul confortului oferit de șa și vântul adiind printre plete în timp ce se îndreaptă către destinația dorită. Pe baza multor studii, gigantul Can-Am a luat atitudine în această privință cu aproape zece ani în urmă, atunci când a scos pe piață primul Spyder cu două roți față și una spate pentru tracțiune sporităsuperioară trike-urilor tradiționale
 
Din punct de vedere tehnic, dar și la alte capitole, an de an modelele Spyder s-au „îmbogățit” cu avansuri tehnice și au devenit mai puternice, mai fiabile și chiar mai atractive ca esteticăÎn prezent, familia Spyder este compusă din șase modele F3 și Spyder RT, toate alimentate de eficientul motor Rotax 1330 ACE cu trei cilindri în linie și disponibile la prețuri între $16,000 - $27,000. 
 
Actualmente, Can-Am derulează programele Rider Education în 37 de state (obiectivul este de a ajunge în 42 de țări până la sfârșitul lui 2018) și își propune  convertească noi fani. Conform cercetărilor, 45% din participanții la program nu cumpără un Spyder deoarece consideră  este o investiție prea mare. Aici intervine strategia intitulată Project S și care urmărește reducerea prețurilor pentru modelele de roadstere Spyder F3 și RT, expansiunea programului Rider Education, introducerea unui program de leasing de top în industrie și care vrea  aducă două modele complet inovatoare. Este vorba despre $8,499 Ryker 600 și $9,999 Ryker 900.
 
Designerii și inginerii Can-Am par  fie în sfârșit mulțumițidupă zece ani de experiență și amortizarea costurilor de dezvoltare, iar vehiculele Ryker sunt acele modele cu trei roți entry-level pe care au vrut dintotdeauna  le construiască pentru utilizatorul de rând
 
 
 
 
 
 
 
În afară de configurația motorului, cele două modele Ryker sunt identice. În schimb, au o greutate mai redusă decât atragatorul Spyder F3 cu look sportiv. 
 
Ghidonul și scărițele pentru pilot sunt ajustabile mulțumită implementării sistemului Can-Am UFit adus la standardele prezentului. Ușor de folosit și rapid, sistemul nu necesită alte unelte. Roadster-ul Ryker aduce încă un avantaj. Mai precis, îi favorizează pe riderii de diferite staturi.
 
Can-Am oferă modelul Ryker standard fie cu motor Rotax 600 ACE parallel twin fie cu motor 900 cu trei cilindri în linie, în vreme ce versiunea limitată Rally Edition dispune de un Rotax 900 și anvelope all-road, suspensii KYB moderne cu cursa mai lungă, portbagaj spate Max Mount rear rack, detalii structurale, mânere și modul de pilotare extra Rally. Ambele variante permit personalizarea.  
 
În cazul unor roadstere  F3 Limited și RT, centrul înalt de greutate determină sistemul VSS (Vehicle Stability System)  intre „în acțiune” relativ devreme pentru a preveni orice disconfort. În schimb, Ryker dispune de un centru de greutate mai jos. 
 
Un motociclist se poate simți confuz la începutînsă pe măsură ce se familiarizează cu pilotarea unui 3WV (vehicul cu trei roți), va fi tentat  asocieze experiența de riding la bordul unui Ryker cu manevrarea unui go-kart cu ghidon. 
 
Cei care au avut deja ocazia  se urce la volanul noului Can-Am Ryker s-au pronunțat în favoarea acestuia, mărturisind  a fost o experiență distractivă și palpitantăPiloții au la dispoziție trei moduri: Eco, Standard și Sport (modul Rally este disponibil doar pentru modelul în ediție Rally).  
 
 
 
 
 
Modul Standard este recomandat pentru simplele plimbări și pentru cei care au făcut de curând cunoștință cu vehiculele pe trei roți. Pe de altă parte, modul Sport reduce intervenția VSS și controlul la tracțiune. Modul Rally duce experiența de riding la un alt nivel pentru drifturi off road mai serioase și este recomandat pentru trasee dirt. 
 
De aici tragem concluzia  modelul Ryker standard este ideal pentru stradă, iar varianta Rally Edition este mai indicată dacă aveți de-a face cu călătorii pe trasee mai tehnice. 
 
Accesul la componentele de „sub capotă” se face cu ușurință
 
 
 
 
Suspensia (amortizoare Sachs pe Ryker standard și amortizoare reglabile KYB HPG pe varianta Rally) este impresionantăla fel ca în cazul elegantelor roadstere Spyder Can-Am. 
 
În concluzie, chiar și piloții de trike-uri și motociclete care vor  aducă o schimbare și caută un vehicul modern cu care  hoinărească pe străzile orașului în condiții optime de confort, pot miza pe noul model Ryker pentru o experiență surprinzătoareinedită
 
Se preconizează  roadster-ele Ryker vor ajunge în reprezentanțe în primăvara lui 2019. 
 
 
 
 
 

Tag-uri

can am ryker, spyder, roadster,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate