ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

KTM 390 Adventure sau rivalul pentru Himalayan


KTM 390 Adventure sau rivalul pentru Himalayan
  08.03.2016

In ciuda tuturor zvonurilor, ba chiar si a unor fotografii-spion, care indica eventualitatea lansarii iminente a unui model KTM Adventure 390, nu exista deocamdata nici o confirmare oficiala.

Intr-adevar, de la o vreme circula insistent (in special pe blogurile indiene de profil) niste zvonuri despre un nou model, adventure, care sa se bazeze pe motorul KTM 390 Duke. Cateva imagini au si aparut in acest sens, fara insa a reusi sa defineasca ceva anume privind noul model de motocicleta. 

KTM 390 Adventure sau rivalul pentru Himalayan - RC
Posibilul KTM 390 Adventure

Cert este ca se urmareste un downsize al modelelor mari Adventure din linia KTM, care sa aiba o suspensie cu o cursa mai lunga. Si cumva a devenit un trend si acest segment adventure, in care gasim fie miniaturizari (Himalayan-ul celor de la Royal Enfield), fie mariri.

Insa altul reprezinta motivul fierberii din blogurile indiene, un motiv lesne de inteles si logic in toata splendoarea sa: partenerul austriecilor din India, Bajaj, locul unde sunt realizate toate modelele mici Duke si RC, vrea sa dea replica compatriotilor de la Royal Enfield, dupa recenta lansare a modelului Himalayan.

Dincolo de relatiile de actionariat dintre indieni si austrieci, de ceva vreme KTM construieste modele de capacitate mica Duke si RC in India, gratie costurilor reduse de productie si deschiderii fabuloase catre piata sud-asiatica. Daca Royal Enfield (producatorul indian detinator al brand-ului britanic) a accesat segmentul adventure cu al sau Himalayan de 411cc, un model foarte asteptat pe piata indiana, in mod special, unul dintre liderii industriei indiene, Bajaj, are ceva de spus in privinta asta.

KTM 390 Adventure sau rivalul pentru Himalayan - Honda
Un posibil design al modelului KTM 390 Adventure, pornind de la concept

De fapt, Bajaj a avut ceva de spus inaintea Himalayan-ului, deoarece in linia constructorului din Mumbai exista deja un model Adventure de 200cc, chiar bazat pe cea mai populara platforma a KTM 125/200/390.  

Interesant e un alt aspect: KTM 390 Duke si RC390 au avut succes pe piata americana, la fel ca si rivalul Continental GT al celor de la Royal Enfield, lansat reformat total in 2014, Himalayan-ul deja isi face planuri sa acceseze piata nord-americana, poate mai intrigata decat interesanta (gratie si blop-ului din materialul video oficial de prezentare).

Tag-uri

motociclete, motocicleta,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate