ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie!


2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie!
  03.06.2015

De la aparitia si lansarea sa pe piata de catre Kawasaki, Teryx a facut an de an imbunatatiri consistente si upgrade-uri necesare, astfel ca cei care iubesc aventura extrema, inclusiv prin noroaie sau pe stanci sa poata beneficia un side-by-side de nadejde, cu abilitati deosebite si un confort desavarsit, beneficiind de traditionala si legendara calitate si durabilitate Kawasaki. Iar istoria Teryx continua cu un nou capitol: modelele Teryx si Teryx4 din gama de SxS Kawasaki, care pe baza imbunatatirilor si upgrade-uri arata mai atractiv si util ca niciodata.


2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - 2016

Cea mai notabila modificare se regaseste in plan vizual, acolo unde partea din fata a lui Teryx a fost reproiectata si redesenata, dand o infatisare nou mult mai agresiva, anuntand lucruri grozave pentru viitorul proprietar. Capacul cabinei a fost largit si partile laterale au devenit mai consistente. Bumper-ul frontal a fost coborat in centru, cu partile laterale ridicate, fara sa acopere radiatorul integral, creand senzatia unui animal de prada cu cateva secunde inainte de atacul decisiv.


2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - Mule

In comparatie cu modelul 2015, au aparut inca doua faruri, avand acum cate doua pe fiecare parte, beneficiind de iluminare cu LED toate patru in versiunile LE si Camo, spre deosebire de variantele de baza Teryx si Teryx4 EPS, care raman faruri cu halogen standard.
2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - Re


Un alt upgrade notabil se observa la jante, ambele modele Teryx si Teryx4 LE avand jantele din aliaj de aluminiu. De asemenea, directia este inclinata, iar pozitia permite un confort sporit pilotului, in timp ce volanul este mai gros, mai robust si mai ergonomic fata de modelele anului precedent. Volan care este ajustabil si care permite reglarea pentru accesul facil in cabina side-by-side-ului.

2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - Camo

Noutatile modelelor 2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 nu se opresc aici, scaunul soferului putand fi ajustat fara manerele de reglare, ceea ce permite persoanelor de diferite staturi si gabarite sa conduca puternicele UTV-uri. Centura de siguranta fixata in trei puncte asigura o siguranta sporita pilotului si pasagerilor, iar mecanismul acestora face ca raspunsul la deccelerare sa fie promt, fixand persoana de scaunele perfect ergonomice si absorbante de socuri.


2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - Camo

Si in privinta bordului se consemneaza noutati. Acesta a fost redesenat si incorporeaza patru comutatoare pentru accesorii, cum ar fi troliul electric sau sistem de iluminare cu LED-uri suplimentar, permitand proprietarului Teryx sa utilizeze o serie din Kawasaki Genuine Accesories; totodata, bordul permite si incorporarea unui sistem audio. De asemenea, bordul a fost prevazut cu o serie de lacasuri de depozitare de mici dimensiuni, sporind utilitatea acestuia.
2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - 2016

Cu performantele si potentialul de conducere ale side-by-side-urilor Teryx 2016, un sistem de franare consistent devine esential si de aceea inginerii Kawasaki au dotat vehiculele cu discuri hidraulice cu rotoare de 200 mm si etriere cu pistoane duble pe fata avand ca rezultat o frana ferma si instantanee. Cat priveste franele spate, inginerii Kawasaki au realizat un sistem de frane unic si inedit, care etanseaza frana interna, ferind-o de noroi, apa, praf sau nisip, avand ca rezultat o franare performanta, puternica si imediata, in orice conditii de teren sau meteo.

In cele din urma, dar nu mai putin important, Kawasaki afirma ca a optimizat sistemul de amortizare si suspensii cu FOX Podium 2.0 ajustabil, care asigura de la o croaziera confortabila cu pasageri si platforma cargo plina, la stilul sport, cu rata mare de absorbtie a socurilor, pentru condusul solitar al pilotului. Sa gasesti formula ideala de amortizare in functie de greutatea carata si terenul parcurs este o incercare dificila, dar FOX Podium 2.0 isi face de minune treaba mentinand consistent si progresiv variatia de teren, raportata la incarcatura, in orice conditii.

Acestea ar fi noutatile modelelor 2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 pe scurt si la o rapida privire comparativa cu modelele anului 2015. In privinta motorului si al sistemelor integrate, nu sunt mentionate modificari sau upgrade-uri importante, caracteristicile principale ramanand aceleasi: motor puternic de 783 cc cu doi cilindri in 90 grade, cu injectie Digital Fuel Injection (DFI®) care confera o adaptare inteligenta a consumului in functie de factori de elevatie sau temperatura, realizand raportul ideal de putere/consum.
2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - 2016

De asemenea, cuplul este transferat integral prin CVT (Continuously Variable Transmission) cu un ansamblu cu ambreiaj centrifugal. Sistemul de transmisie electronica in trei moduri: 2WD (manevrare de exceptie si accelerare minim-medie), 4 WD sau 4WD cu diferential fata blocabil, precum si sistemul EPS (Electric Power Steering) activ doar cand functioneaza motorul, responsabil cu accelerarile sau deccelerarile bruste, sasiul consacrat deja sub forma inovativa Double-X, completeaza tabloul tehnic, deja cunoscut al modelelor Teryx anterioare.


2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - 783cc

Modelele disponibile in gama Teryx pentru anul 2016 vor fi: Teryx, Teryx Camo, Teryx LE si Teryx LE EPS, iar pentru gama Teryx4: Teryx4 si Teryx4 Camo precum si Teryx4 LE. Teryx Camo si Teryx4 Camo au celebrul finisaj Realtree Xtra Green Camo pattern, care e ideal pentru vanatori (si nu numai). Modelele Teryx4 si Teryx4 Camo au ca dotare standard EPS, fata de gama Teryx, la care se adauga Teryx LE EPS, dotat cu toate optiunile de top, inclusiv potrivire cu cele mai mari anvelope din categoria UTV-urilor.

2016 Kawasaki Teryx si Teryx4 - prima impresie! - CVT

Ca o concluzie scurta de final, constructorul Kawasaki demonstreaza inca o data din plin preocuparea pentru lansarea unor modele cu adevarat exceptionale, care tind a se transforma in liderii segmentului UTV, fie ca vorbim de gama Teryx, fie ca vorbim de gama muncitorului Mule. Altfel spus, cei mai buni si la munca si la distractie.

 

Tag-uri

sxs kawasaki, side by side,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate