ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2016 Can-Am Defender - un UTV utilitar de exceptie!


2016 Can-Am Defender - un UTV utilitar de exceptie!
  21.09.2015

Singurul spatiu gol in line-up-ul stralucitor al BRP off-road pentru 2016 a fost cel al vehiculelor SxS Can-Am de tip utilitar, spatiu care a fost completat acum cu lansarea recenta a modelelor Can-Am Defender

“Vehiculul side-by-side Defender aduce caracteristici dure si inalta performanta cu un control si o adaptabilitate inteligente pentru a oferi clientilor modalitatea sa ajunga in locuri indepartate, pentru lucru, activitati de ferma sau chiar vanatoare” se spune intr-un comunicat BRP de acum 2-3 zile.

2016 Can-Am Defender - un UTV utilitar de exceptie! - DPS

Integral nou, de sus pana jos, acesta a fost proiectat si construit pentru a stabili noi standarde de mare performanta in domeniul off-road, oferind versatilitate si functionalitate prin sistemele inteligente integrate, astfel respectandu-si blazonul de lider in industrie.

Familia Defender dispune de doua variante de motoare montate in spate, evident celebrele si puternicele motoare Rotax V-Twin: un HD10 (976 cc, racit cu lichid) care ofera 72 cp, cu pana la 20% mai mult cuplu la 4.000 rpm (82,7 Nm) decat versiunea similara a principalului competitor de pe piata si un HD8 de mare cuplu (799,9 cc, racit cu lichid), 67,7 Nm si 50 cp. Plasarea celor doua motoare ale Defender-ului in spate are ca rezultate notabile reducerea zgomotului si a vibratiilor, imbunatatirea accesului si preintampinarea incalzirii cabinei pilotului.

Motoarele Rotax HD10 si HD8, montate in spate sunt cuplate la o transmisie PRO-TORQ integral noua, cu un sistem exclusiv QRS (Quick Response System) care imbunatateste rularea la viteza redusa, ofera un angajament linear, o durata mai lunga a vietii si o protectie electronica sporita a curelei, aceasta insemnand adevarata fiabilitate. Sasiul de inalta precizie ofera o mai mare rezistenta si rigiditate prin infuzarea cu tehnologia folosita in segmentul off-road la automobile. In plus, familia Defender beneficiaza de un sistem simplu si eficient de intretinere, care nu necesita revizii periodice apropiate in timp si ofera proprietarilor posibilitatea de a petrece mai mult timp alaturi de vehicul, intre vizitele la service.  

Defender ofera un nou sistem de tractiune in 4 moduri oferind optiuni pentru o varietate de teren, sarcini sau conditii meteo. Utilizatorul, prin intermediul unui comutator separat fata-si-spate, poate selecta intre o tractiune 2x4 cu diferential spate deschis pentru rulare pe spatii netede, o tractiune 2x4 pe spate blocabila pentru o tractiune imbunatatia in cazul unor sarcini suplimentare, o tractiune 4x4 cu diferential spate deschis pentru manevrabilitate ridicata pe teren accidentat si o tractiune 4x4 cu diferential blocabil pentru un maxim de tractiune pe teren accidentat si incarcat cu sarcina mare. Indiferent de modul de tractiune, Defender a fost proiectat pentru a oferi un maxim de eficienta cu un efort cat mai redus si calculat a fi optim. Diferentialul spate este tip gear-on-gear pentru cel mai bun raspuns in tractiune, o eficacitate sporita in conditii de un minim de componente si fara a fi necesara mentenanta suplimentara. Diferentialul spate blocabil este standard pentru versiunea cu motor HD10 si face parte din pachetul Confort (Convenience) pentru versiunea HD8.  

Sistemul de tractiune in 4 moduri al vehiculului Defender este completat de trei moduri de conducere selectabile: Eco, Normal si Work, realizand o raza de intoarcere optima cu peste 60 cm mai scurta decat concurentul in acelasi segment si de un sistem Dynamic Power Steering menit sa imbunatateasca performantele legate de manevrabilitate, indiferent de teren sau aplicabilitate ca vehicul utilitar sau recreiational. Foarte importante si utile apar in acest context si garda la sol a side-by-side-ului, de 28 cm si suspensiile excelente, permitand astfel o manevrabilitate ridicata si o capacitate de transport sau tractiune sporite.

2016 Can-Am Defender - un UTV utilitar de exceptie! - 2016

Ajunsi la capitolul suspensii, trebuie sa remarcam ca a fost gandit in detaliu de catre inginerii BRP, rezultand astfel un sistem extrem de eficient si performant, contribuind la imaginea generala a unui vehicul de top in acest segment. Pe fata, vehiculele Defender au un sistem dublu A-Arm de amortizoare, cu gaz, proiectate pentru a oferi o manevrabilitate si o predictibilitate in control indiferent de natura terenului. Avand o cursa de 25,4 cm, rularea devine lina in orice situatie, chiar in situatia transportarii de sarcini grele. Cu o aceeasi cursa de 25,4 cm, amortizoarele spate cu bara de putere externa cu tuburi gemene cu gaz asigura un rulaj la fel de neted. Sistemul din spate este tip TTA (Torsional Trailing A-arms), cu o arhitectura ingenioasa, cuprinzand o placa de uzura intre amortizor si sasiu, prevenind frecarea directa dintre cele doua componente. Acest lucru se traduce printr-o miscare mult mai controlata a volanului in timpul condusului si evident, creste durata de viata. Sistemul include de asemenea o bara externa balansabila si amovibila, gandita pentru a spori tractiunea si a transferul de putere la sol, cand este necesar.  

Sistemul de franare al vehiculului side-by-side Defender utilizeaza etriere duble cu 2 discuri de 220 mm pe fata si etrier simplu cu doua discuri tot de 220 mm pe spate, asigurand o forta ridicata in situatia franarilor bruste, chiar si cu incarcatura sporita.

Rotile cu jante de otel, vopsite in negru, de 30,5 cm diametru sunt imbracate cu anvelope puternice si agresive Maxxis cu diametrul de 63,5 cm, pe fata cu dimensiunile 25 x 8-12 si spate 25 x 10-12, completand ideal imaginea unui UTV dedicat in primul rand sarcinilor utilitare, dar si al unui vehicul de agrement.

Familia de vehicule utilitare side-by-side Defender ofera solutii inteligente si semnificative, sporind usurinta de utilizare si ajutorul dat proprietarilor in activitatea lor. Inginerii si proiectantii Can-Am au depus eforturi sustinute pentru a realiza acel tip de vehicule ergonomice incapatoare in ce priveste stocarea si versatilitatea platformei, cu posibilitatea de a reduce la maximum dimensiunile, atunci cand nu sunt puse la munca.

Cutia Cargo extrem de durabila are o capacitate de incarcare de 454 kg (272,2 kg in modelul California) si are parghii speciale pentru basculanta. Ofera o configuratie versatila care poate crea prin setare doua compartimente complet separate sau poate pastra o compartimentare personalizata. Exista pe peretii laterali ai platformei Cargo o serie de ancore integrate si mai multe puncte de ancorare suplimentare pentru o sporire a eficientei in transport. De asemenea, pentru o optimizare a stocarii sarcinilor, utilizatorul poate imparti cutia folosindu-se de adanciturile integrate si de separatoare. Dupa caz si necesitate, platforma Cargo se poate largi prin montarea unor extensii suplimentare, fiind nu mai putin de 14 puncte de atasament (LinQ quick-attach) pentru accesorii si viitoare customizari. Montarea si demontarea de accesorii ulterioare prin aceste 14 puncte se face in cateva secunde, doar, cu un minim de dotare de unelte ajutatoare.
2016 Can-Am Defender - un UTV utilitar de exceptie! - Cab

Bordul deschis are si el spatii de stocare, rezistente la apa si bine structurate, pentru depozitarea, de exemplu, a unor truse de scule de 6,3 l, plus un spatiu de depozitare sub acesta, un fel de buzunar inchis care poate stoca aproape 23 l. In general, vehiculele Defender au un spatiu suplimentar total de depozitare altundeva decat platforma, de aproximativ 39,5 l. De asemenea, acest spatiu de depozitare suplimentara sub bord este disponibil standard pe modelele HD10 si in pachetul Confort al modelului H8.

Un sistem ingenios de rabatare a banchetei de 40/20/40, VERSA-PRO Bench Seat este inspirat din lumea camioanelor tip pick-up. In mod normal, bancheta poate fi utilizata de 3 adulti.

Cabina vehiculelor Defender a fost gandita si proiectata pentru a oferi spatiu suficient si confort sporit. Scaunele sunt acoperite cu un material din vinil, rezistent la apa, iar sub ele sunt fixate carlige integrate. De asemenea, pentru a castiga spatiu, si aceste scaune sunt rabatabile. Pe centru, langa scaunul soferului, exista o consola rabatabila, de asemenea, pentru sprijinirea bratului si cu doua suporturi de pahare. Bordul deschis si mutarea pilonului A-pillar departe in fata, ofera un maximum de vizibilitate si un acces/o iesire fara efort in/din cockpit. Volanul este ajustabil si ofera un stil de conducere ergonomic, ajustarea fiind de peste 25 de grade, practic sporind manevrabilitatea indiferent de conditii sau statura soferului.

2016 Can-Am Defender - un UTV utilitar de exceptie! - Can-Am

Bordul ofera un afisaj pozitionat strategic in fata soferului pentru a creste accesul la informatiile oferite. Afisajul LCD ofera informatiile uzuale: vitezometro, tachometru, odometru, starea combustibilului, indicatoarele de tractiune, ceas, diagnostice, centrurile de siguranta etc.

UTV Defender va fi disponibil in patru variante, trei cu ambele versiuni de motorizare, a patra cu versiunea superioara. Astfel, avem varianta de baza Defender, pe care am descris-o, in singura schema de culoare Green, varianta Defender DPS, in care sunt prevazute toate dotarile standard, plus confortul oferit de DPS (dynamic power steering) si schemele de culori Green, Yellow si Mossy Oak Break-Up Country Camo, varianta Defender XT dotata cu o serie de accesorii montate in fabrica: troliu de 2.040 kg, anvelope 27-inch (68,6 cm) Maxxis Bighorn 2.0, jante din aliaj de aluminiu de 14 inch (35,56 cm), acoperis integral dur, bancheta cu acoperamant din piele si scaun ajustabil pentru sofer, placa de protectie dedesubt, etc. precum si schemele de culori Painted Intense  Red, Painted Pure Magnesium Metallic si Mossy Oak Break-Up Country Camo si in sfarsit, Defender XT CAB, disponibil doar in varianta de motorizare HD10, dotat din constructie cu cabina, parbriz, usi, geamuri electrice la usi, geam detasabil in spate, kit de incalzire a cabinei si schemele de culori Painted Intense  Red, Painted Pure Magnesium Metallic si Mossy Oak Break-Up Country Camo. 


2016 Can-Am Defender - un UTV utilitar de exceptie! - Rotax

Tag-uri

side by side, sxs bombardier, sxs can am, accesorii,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate