ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2015 Benelli BN 302


2015 Benelli BN 302
  30.12.2014

Motocicleta Benelli BN 302 este conceputa, atat pentru incepatori, cat si pentru cei mai experimentati, pentru evitarea traficului din oras, dar si pentru escapadele ocazionale de un weekend.

Motorul ce da viata motocicletei Benelli BN 302 este de 300cc, cu doi cilindri in linie, in 4 timpi, racit cu lichid cu patru valve per cilindru si doua axe cu came. Motorul din dotarea acestei motociclete italiene este cuplat la o transmisie cu sase trepte de viteza, cu ambreiaj umed si este alimentat de un rezervor cu o capacitate de 16l si 3l rezerva.

Cu un look stilat si agresiv, BN 302 vine in dotare cu suspensii Benelli, control exceptional al ambreiajului, patru supape DOHC si un aspect ergonomic cu o pozitie confortabila in sa. Puterea de oprire este manipulata de discuri de 260mm cu patru pistonase pe etrier pe fata si un singur disc de 240mm cu doua pistonase pe etrier pe spate. Agilitatea de care da dovada BN 302 se datoreaza tehnologiei imbunatatite folosita pentru proiectarea cadrului rigid din otel si a suspensiilor. Motocicleta este usor de condus, cu un control corespunzator al franelor, acest model fiind perfect pentru depasirea traficului din oras sau pentru calatoriile mai lungi.

Alte caracteristici notabile ar fi injectia electronica, teava de esapament cu doua catalizatoare plus doi senzori de oxigen, si suspensie monobrat cu amortizor lateral cu frana hidraulica.BN 302 va fi disponibil anul viitor in culorile alb, verde si Benelli auriu.
 

Caracteristici tehnice 2015 Benelli BN 302 :

Tip motor : 2 cilindri in linie, in patru timpi, racit pe lichid, 4 supape pe cilindru si doua axe pe came.

Capacitate cilindrica : 300 c.c.

Alezaj x cursa : 65 x 45,2 mm

Ratie de compresie : 12:1

Putere maxima : 28 kW (38 Cv) @ 12000 rpm

Cuplu maxim : 27 Nm (2,75 kgm) @ 9000 rpm 

Sistem de evacuare : Doua catalizatoare si doi senzori de oxigen

Ambreiaj : ambreiaj umed

Cutie de viteze : 6 trepte de viteza

Transmisie finala : pe lant

Injectie : DELPHI MT05

Bujii : NGK CR8E

Pornire : Electrica

Suspensie spate:monobrat cu amortizor lateral cu frana hidraulica

Amortizor spate: 42 mm

Frane fata : Discuri duble de 260 mm cu 4 pistonase pe etrier

Frane spate : Disc de 40 mm cu doua pistonase si etrier flotant

Janta fata : Aliaj de Aluminu

Dimensiune janta fata : E 17”xMT3.5 DOT-D

Janta spate : Aliaj de Aluminu

Dimensiune janta spate : E 17”xMT4.5 DOT-D

Anvelopa fata : 110/70-ZR17

Anvelopa spate : 140/70 - ZR17

Lungime : 2115 mm

Inaltime sa : 795 mm

Garda la sol : 175 mm

Rezervor : 16 l cu o rezerva de 3l .

 

Tag-uri

motocicleta, motociclete,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate