"Suzuki Ozark 250" este un ATV usor, dur si agil care ofera o valoare excelenta pentru pretul sau. Suzuki Ozark 250 cantareste 194kg si este propulsat de un motor in 4 timpi, racit cu aer, SOHC cu o cilindree de 245cc. ATV-ul este alimentat de un rezervor de 9.84 litri si este dotat cu o transmisie 5-forward si 1-reverse.
Suzuki Ozark 250 are o garda la sol de 21.1 cm iar ATV-ul este tinut sub control de o suspensie fata independenta dublu brat cu amortizoare pe ulei (cu o cursa de 14 cm) si o suspensie spate tip brat oscilant cu monoamortizor (cu o cursa de 14 cm).
Privind latura practica, "Suzuki Ozark 250" este echipat cu un sistem de generator de 150W cu baterie care nu necesita mentenanta, o priza optionala DC si un spatiu de stocare spatios de 4 litri sub sa.
Suzuki Ozark 250 va ofera tot ce aveti nevoie intr-un ATV utilitar-sport de greutate redusa si chiar mai mult. Stilul sau agresiv reflecta capabilitatile utilitare si sport. Iar atunci cand vine vorba de valoare, lista de caracteristici standard a lui Suzuki Ozark 250 il propulseaza in fruntea clasei din care face parte.
Caracteristici de motorizare:
- capul de cilindru ofera un sistem de ajustare a valvelor pentru mentenanta simplificata plus un lant al camelor tip link-plate cu sistem automat de tensionare pentru a reduce zgomotul mecanic - sistemul de pornire electrica cu caracteristica Start-In-Gear, sistemul manual auxiliar si sistemul de aprindere electronic (CDI) sunt alimentate de o baterie compacta care nu necesita mentenanta si care este prevazuta cu un sistem de incarcare de 170 Wati - sistemul de transmisie pe cardan este simplu si de incredere - zgomotul redus al motorului si monturile din cauciuc pentru motor care reduc vibratiile ofera o cursa confortabila - puterea in turatii medii este imbunatatita de un carburator Mikuni BS 29mm imperecheat cu o cutie de aer de mare capacitate si un sistem de evacuare tunat - motorul cu un singur cilindru de 246cc SOHC racit cu aer in 4 timpi este proiectat sa produca o banda lata de putere, cu accent pe cuplul din turatii medii
Caracteristici de transmisie:
- transmisia cu 5 viteze si ambreiaj automat include un sistem de marsarier usor de folosit – pur si simplu puneti modul neutral si trageti butonul montat pe aripa pentru a angaja treapta de marsarier
Caracteristici de sasiu:
- suspensia fata independenta dublu brat cu amortizoare pe ulei ofera o cursa de 14 cm pentru o cursa confortabila pe orice tip de teren - suspensia spate tip brat oscilant ofera un monoamortizor cu o cursa de 14 cm plus o garda la sol de 21.1 cm - caroseria este proiectata cu un look modern care include aripi evazate cu extensii built-in plus o tranzitie lina intre corp, sa si rezervor permitand rider-ului mai multa mobilitate - farurile duble de 30/30 W montate pe aripi ofera un look modern si iluminare puternica, iar combinatia 5/21W lumina spate/stop frana este standard - rotile cu inalta tractiune durabile sunt montate pe roti puternice din otel 22x7-11 fata si 22x10-9 spate, pentru tractiune optima intr-o varietate de conditii de mediu - portbagajele de mare capacitate fata si spate cu bara de sustinere spate ofera o incarcare in siguranta a proviziilor de transportat - rezervorul de combustibil de mari dimensiuni de 10 litri ofera o autonomie excelenta - franele fata hidraulice de mari dimensiuni 16 cm cu etriere cu un singur piston si spate pe tambur ofera o putere optima de franare - cadrul durabil din otel cu scut de protectie standard, bull-bar din otel si grill guard asigura protectie optima - saua lata, confortabila este bine captusita si proiectata cu o inaltime joasa de numai 78.5 cm - suporturile de picioare late ofera confort si protectie ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CF Moto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha
© 2025 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”