ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2011 Kawasaki Teryx 750 4x4 Fi Sport RUV / SxS


2011 Kawasaki Teryx 750 4x4 Fi Sport RUV / SxS
  04.10.2010

Kawasaki Teryx 750 Sport RUV

Modelul 2011 Teryx™ 750 FI 4x4 Sport este un SxS Kawasaki de incredere, modern echipat. Producatorii spun sa va ganditi la el ca la cel mai sexy din familia Kawasaki Recreation Utility Vehicle (RUV). Modelul Teryx Sport este pregatit pentru calatorii off-road si nu se sperie de nicio provocare, oricare ar fi ea, deoarece are o serie de asi in maneca (roti din aliaj extrem de usor, suspensii reglabile). In aceste conditii, acest UTV face fata unui teren accidentat si nu va va strica bunadispozitia.

Daca este sa spunem cate ceva despre acest side-by-side, nu putem ramane indiferenti la  motorul sau V-twin, fuel injected si la alura sa sport. De cand a aparut pe piata, intregul pachet de care dispune l-a propulsat in topul preferintelor in ceea ce priveste vehiculele sportive din aceasta gama. Cosmetizat pe parcursul anului trecut in mai multe randuri, acest UTV a primit un nou model de plafon, i-a fost imbunatatit sistemul de racire, i-a fost reconfigurat spatiul de depozitare.

Kawasaki Teryx 750 Sport Fi RUV

Prin simplul fapt ca a fost dotat cu jante din aluminiu, Teryx Sport - Kawasaki a devenit mai usor cu 3 kilograme decat celelalte modele Teryx standard, ceea ce presupune mai multa forta si o viteza mai mare de rulare.
In ceea ce priveste motorul, nimeni nu poate spune ca “inima” Teryx Sport 749cc 90 grade, 8 valve, V-twin nu este una puternica. Pe langa faptul ca ofera doza de putere necesara, este si extrem de “lin”, datorita configuratiei de 90 de grade. Modelul Teryx dispune de amortizoare reglabile, ceea ce permite un control optim al vehiculului. Fiecare roata este cu proape 1 kg mai usoara decat versiunea standard, iar cele 4 kg cat reuseste sa piarda, in total, il ajuta sa fie mai rapid.   

In cazul in care va ganditi ca Kawasaki Teryx 750 Sport RUV este o masinarie periculoasa, va spunem ca nu este asa si ca il protejeaza pe pilot in timpul rularii pe teren accidentat si se descurca si pe trasee inguste. Cu toate ca are un cadru suplu, dispune de un spatiu generos in cabina in care incap doi adulti.
Odata asezat confortabil la volanul vehiculului, pilotul are posibilitatea de a alege intre cele doua sisteme de rulare, 2x4 sau 4x4, printr-o simpla atingere a unui switch.

Caracteristici Teryx 750 FI 4x4 Sport   
• Jante aluminiu, performante, care duc la o scadere cu aproape 4 kg din greutatea versiunilor anterioare, ceea ce creste performanta in rulare
• Amortizoare piggyback-reservoir pentru o rulare optima
• Teryx motor racire lichid, 749cc SOHC, 4 valve ope cilindru, fuel injected, 90 grade, V-twin
• Alezaj x cursa (85 x 66mm)
• Configurarea 90 de grade V-twin ese perfecta deoarece presupune o lipsa a vibratiilor motorului
• Cilindri din aluminiu- greutate scazuta, dispersie buna a caldurii
• Motorul poate fi pornit indiferent de treapta de viteza, cu conditia ca pedala de frana sa nu fie accesata
• Kawasaki Engine Brake Control permite incetinirea RUV in momentul rularii pe suprafete in panta
• Radiatorul este compact, pozitionat mult mai sus, pentru a fi protejat de actiunea noroiului; ventilator de dimensiuni mai mari pentru a creste puterea de racire i timpul rularii la viteze reduse.
• Rezervorul cu lichid de racire este plasat sub capota fata pentru a usura intretinerea

Suspensii Sport    
• Amortizoare Kayaba reglabile, piggyback reservoir, rezistente la socuri
• Independent suspension spate ofera atat confort pentru rider cat si manevrabilitate ridicata la viteze mari
• Jantele din aliaj aluminiu sunt perfecte pentru un design deosbit, scad cate 1 kg din greutatea fiecarei roti
• Pneuri 26-inch Maxxis pentru o buna tractiune si o manevrabilitate optima

Selectarea 4x4  / Variable Front Differential Control    
• Selectarea modului de rulare 2x4 sau 4x4 se realizeaza prin apasarea unui switch pozitionat pe bord
• Variable Front Differential Control permite pilotului sa dozeze cuplul pentru a obtine o tractiune maxima iar aceasta operatiune se poate efectua actionand un levier pozitionat intre scaune

Sasiu   
• Cadrul de otel este deopotriva dur, are o greutate scazuta iar motorul este amplasat in zona centrala, ceea ce permite o manevrabilitate optima a vehiculului.
• Structura de rezistenta a cabinei indeplineste normele  J1194, 7.1.1, 7.1.2, 7.4 , 7.5 de protectie in cazul  producerii unui accident (rasturnare)
• Masa compacta
• Garda la sol de 11.6 inches
• Sistemul de prindere si modul de deschidere ale capotei permit accesul rapid la radiator sau la componentele suspensiilor pentru o buna intretinere sau reglare.

Frane performante   
• Doua discuri  200mm disc/fata, protejate in interiorul rotilor pentru a nu se “umple” de noroi
• Sistemul de franare Kawasaki multi disc in baie de ulei/spate ofera un maximum de franare indiferent de conditii

Suprafata de depozitare   
• Cu o capacitate totala de depozitare de 226 kg, Teryx isi dovedeste utilitatea in gospodarie
• Usor de intretinut si curatat
• Structura rezistenta intarita

Ergonomia
• Spatiu generos in cabina, se permite transortul a doi adulti
• Centuri de siguranta cu sistem de prindere in trei puncte pentru o protectie maxima in timpul calatoriei

Digital Display    
• Dispaly-ul standard pentru toate modelele include indicator pentru speedometer (mph sau kph), ceas, indicator  2WD/4WD, indicatoare care furnizeaza informatii despre temperatura apei, a uleiului,  frana de parcare, leduri Neutral, Marsarier, semnalizare avarii.

Aspect   
• Rezistent la zgarieturi, finisaj high gloss
• Protectiile si scutul pentru motor previn avarierea componentelor vitale
• Sistemul electric Teryx este pozitionat in zona superioara a vehiculului pentru a fi protejat de actiunea apei sau a altor factori nocivi.
• Doua faruri 40-watt si doua semnale spate 8/27-watt

Autonomie   
• Rezervorul cu o capacitate de 28L permite pasionatilor de vanatoare sa nu se teama ca vor ramane in padure, din lipsa de combustibil

Motor: Racire lichid, 90 grade, 4 timpi, V-twin, SOHC, 4 valve pe cilindru
Cilindree: 749cc
Pornire: Electric
Alezaj x Cursa: 85 x 66mm
Raport compresie: 8.8: 1
Carburatie: 2 x Mikuni 34 mm
Transmisie finala: Sistem 4x4 cu Variable Front Differential Control, cardan
Suspensii fata: brat dublu oscilant
Suspensii spate: Independent Rear Suspension (IRS)
Pneu fata: Maxxis 26x8-12
Pneu spate: Maxxis 26x10-12
Frana fata: 2 discuri hidraulice, etrier cu 2 pistonase
Frana spate: multi disc in baie de ulei
Lungime: 116.3 in.
Latime: 58.5 in.
Inaltime: 79.5 in.
Ampatamanent: 76.0 in.
Garda la sol: 11.6 in.

Tag-uri

side by side kawasaki, sxs kawasaki,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate