ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

2009 Yamaha Grizzly 350 IRS Auto. 4x4


2009 Yamaha Grizzly 350 IRS Auto. 4x4
  03.05.2010

Dotari de baza ale modelului Grizzly 350 IRS
• Suspensii independente pe partea din spate
• Tehnologie avansata mostenite de la Grizzly 700, la un pret accesibil.
• Transmisie automata Ultramatic®.
• Sistem On-Command® de selectare a tractiunii.
• Frane umede sigilate.
• Greutatea redusa si design-ul avansat alcatuiesc un ATV modern si extrem de practic.
• Schimbatorul de viteze este plasat convenabil in partea stanga a panoului de comanda.
• Podele pline integrate.
• Frane pe disc hidraulice.
• Bara de tractiune rezistenta si cu un aspect placut.

Grizzly 350 IRS este un ATV modern echipat la nivel de motorizare:
• Motor SOHC in patru timpi, de 348cmc, cu racire pe aer/ulei.
• Carburator semi-oval Mikuni® de 33mm si sistem de aprindere DC-CDI de mare performanta.
• Sistem de pornire electrica de la buton.
• Amortizor din otel inoxidabil.
• Cutia de viteze complet sigilata nu permite intrarea niciunui reziduu, pentru a preveni alunecarea curelei.
• Intinzator automat al lantului cu came care reduce uzura motorului.

Grizzly 350 IRS ATV: Sasiu/Suspensii
• Sasiu usor, durabil, rigid si usor de controlat.
• Suspensii complet independente in spate.Fully independent rear suspension provides fantastic terrainability and a smooth ride.
• Frana umeda de performanta acoperita, pentru durabilitate indelungata
• Sistem On-Command® de selectare a tractiunii, dintre partial, complet si diferential.
• Garda la sol de 24,2 cm si placi de protectie din plastic dur, plasate sub vehicul.
• Pozitie joasa a scaunului pentru un plus de control.
• Suspensii duble independente, pe partea din fata, care cuprind si amortizoare ajustabile in 5 pozitii si spatiu de miscare de 15,9 cm
• Anvelope agresive de 25x8-12 (in fata) si de 25x10-12 (in spate), care sporesc garda la sol.
• Bara de tractiune rezistenta si placute de protectie pentru articulatiile CV.

Alte dotari
• Rasteluri de otel, date cu un strat de vopsea cutata, care creste rezistenta la zgarieturi. Capacitate combinata de 118,8kg (39,6 in fata, 79,2 in spate)
• Bara de tractiune din fata confera un plus de stil si functionalitate.
• Carligul, plasat central, poate tracta pana la 495kg.
• Aripile mari ofera o protectie foarte buna impotriva stropirii cu noroi sau apa.
• Compartimentul etans, de mare capacitate, plasat sub scaun, este extrem de convenabil.
• Scaun moale, extrem de comfortabil pentru pilot.
• Rezervor de 14,3 litri.
• Sistem de admisie cu ventilator care previne supraincalzirea si intrarea apei sau a noroiului unde nu trebuie.
• Filtru usor de accesat, fara a fi nevoie de scule.
• Lumina de frana.
• Baterie ce nu necesita intretinere, care poate alimenta motorul chiar si in conditii dificile.
• Componente electronice usor de accesat, plasate sub scaun.
• Faruri multi-reflectoare Krypton de 30 watti, cu intensitate reglabila.
• Maneta de control al duzei, plasata pe ghidon.


Tag-uri

4x4,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate